МО класних керівників
СПИСОК
класних керівників
Свалявського ЗЗСО №2
(2023-2024 н.р.)
Клас |
ПІБ учителів |
Кабінет |
1-А |
Бора Ельвіра Альфредівна |
106 |
1-Б |
Сокач Оксана Василівна |
103 |
2 |
Добоній Оксана Юріївна |
107 |
3-А |
Ключкович Василина Василівна |
101 |
3-Б |
Дзямко Марія Михайлівна |
108 |
4-А |
Заразка Марія Василівна |
104 |
4-Б |
Желізняк Жанна Юріївна |
102 |
5-А |
Іляшевич Олена Михайлівна |
201 |
5-Б |
Грига Віра Василівна |
208 |
6-А |
Улман Ірина Василівна |
305 |
6-Б |
Кранцфельд Аліна Валеріївна |
205 |
7-А |
Вольф Євген Вікторович |
216 |
7-Б |
Ковач Ганна Йосипівна |
204 |
8-А |
Макара Каміла Василівна |
206 |
8-Б |
Цімболинець Руслана Федорівна |
207 |
9-А |
Сивній Омелян Омелянович |
211 |
9-Б |
Сочко Уляна Михайлівна |
304 |
10-А |
Тетеря Надія Анатоліївна |
301 |
10-Б |
Неструга Руслана Юріївна |
204А |
11 |
Русин Оксана Михайлівна |
208 |
Використовуючи настанови
В.О.Сухомлинського, ми розробили
пам’ятку для вчителя, яка включає поради:
1. Перше і найголовніше — ...це вміння створювати резерв часу для занять самоосвітою
2. Читайте кожного дня та ґрунтовно студіюйте кілька сторінок наукової літератури, тією чи іншою мірою пов'язаної з навчальними дисциплінами. Усе, що ти читаєш, — це інтелектуальний фонд твого навчання. Умійте змушувати себе читати щодня. Умійте окреслювати коло читання, виключаючи з нього те, що може порушувати режим праці. Не відкладайте цієї роботи на завтра. Те, що упустив сьогодні, ніколи не компенсуєш завтра.
3. Умійте визначити систему розумової праці, від якої багато залежить, тобто розуміння співвідношення головного і другорядного. Головне треба уміти розподілити в часі так, щоб другорядне не відсовувало його на другий план.
4. Умійте створювати собі внутрішні стимули.
5. Не витрачайте часу на дрібниці, на пусте базікання, пусте проводження часу. Умійте і розмову з колегами зробити джерелом свого духовного збагачення.
6. Для кожної роботи шукайте найбільш раціональні способи розумової праці. Уникайте трафарету і шаблону, не шкодуйте часу на те, щоб глибоко осмислити сутність явищ, закономірностей, з якими маєш справу.
7. «Завтра» — найбільш небезпечний ворог працьовитості. Ніколи не відкладайте на завтра роботу, яку можна виконати сьогодні. Більше того, зробіть звичкою, щоб частина завтрашньої роботи була виконана сьогодні. Це внутрішній стимул, що задає тон на весь завтрашній день.
8. Ніколи не припиняй розумової праці. Кожен день повинен збагачувати інтелектуальними цінностями - у цьому одно з джерел часу, необхідного для розумової праці