A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Свалявський заклад загальної середньої освіти №2
Свалявської міської ради

МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу

 

    

    Керівник МО - Грига Віра Василівна, учитель української мови та літератури, спеціаліст І категорії

       Проблема, над якою працює  методичне об’єднання вчителів  суспільно-гуманітарного  циклу: 

       Упровадження цифрових технологій через оновлення змісту освіти в умовах воєнного стану.

 

      Одним із стратегічних завдань освіти, згідно з сучасним станом є формування творчої особистості, здатної на свідомий та відповідальний вибір за різних життєвих обставин; а також патріота, громадянина України з активною життєвою позицією, який знає, шанує, розвиває та захищає свою мову, традиції, історію. Така особистість зуміє правильно обрати свій шлях у житті, зважаючи на власні можливості, буде ставити перед собою завдання самовдосконалення й саморозвитку, що стане запорукою успіху в різних сферах діяльності та захисту. Розбудови нашої держави.

      Робота методичного об’єднання   зосередилася на розкритті інтересів, нахилів та здібностей учнів з метою виявлення самостійної творчості кожної особистості, вихованні патріотичних почуттів, на подоланні розриву між теорією та практикою у вивченні дисциплін суспільно-гуманітарного циклу.

Завдання на новий навчальний рік

     Упродовж останніх років Україна зробила значні кроки в реформуванні системи середньої освіти. Упровадження нових стандартів, перехід на нові методи навчання, введення ефективних технологій оцінювання знань учнів, розмаїття вітчизняних методичних шкіл, новаторські пошуки вчителів засвідчують успіхи української школи, наближення вітчизняної освіти до світових стандартів. 

      Завдання сучасної української освіти полягає, передовсім, у формуванні особистості з гнучким розумом, із швидкою реакцією на все нове, з повноцінними, розвинутими потребами подальшого пізнання та самостійної дії, з добрими орієнтувальними навичками й творчими здібностями. Конкурентноспроможною може бути лише по-справжньому компетентна особистість. На сучасному етапі життєві компетентності включають виховання відповідальної особистості, здатної до саморозвитку, самостійно, незалежно будувати свою долю, стосунки зі світом, реалізувати життєве призначення через особистий вибір, тому сьогодні перед школою постає завдання – не просто дати учням певні знання й уміння, а сформувати таку людину, яка здатна творчо мислити, приймати рішення, самостійно поповнювати знання, орієнтуватися в потоці наукової та політичної інформації , адаптуватися за будь-яких умов. Це вимагає перебудови діяльності педагога і, в першу чергу, його взаємодії з учнем на користь процесів саморозвитку й самоорганізації. 

       Основні завдання  на 2023 – 2024 н. р. :

створення належних безпечних умов для навчання учів в умовах воєнного стану;

створення належних умов для навчання 5-6 класів НУШ;

опрацювання нормативних документів та інструктивно-методичних матеріалів щодо вивчення навчальних предметів у 2023-2024 н. р.;

•   створення оптимальних умов для творчого розвитку особистості кожного учня, формування предметних знань і вмінь як основи в засвоєнні предметних і ключових компетентостей;

•   виховання стійкої мотивації й свідомого прагнення до вивчення дисциплін суспільно-гуманітарного циклу;

•  формування в школярів компетентностей комунікативно доцільно й виправдано користуватися засобами мови в різних життєвих ситуаціях і сферах спілкування, дотримуючись норм українського етикету;

формування духовного світу учнів, цілісних світоглядних уявлень, загальнолюдських ціннісних орієнтирів прилучення  до культурних надбань українського народу й людства в цілому;

•  вивчення та застосування  елементів інноваційних технологій, інтерактивних методів навчання як засобу формування та розвитку професійної компетентності. активізація науково-дослідницької діяльності  учнів;

забезпечення  умов для індивідуального розвитку учнів, стимулювання інтелектуальної та соціальної активності, мотивування  навчальної діяльності;

•  розвиток творчого потенціалу особистості учня та вчителя;

вивчення та впровадження передового педагогічного досвіду, опанування педагогами інноваційних методик навчання та виховання.

Склад

методичного об’єднання

ПІП вчителя

Стаж

р-ти

Дата останньої курсової перепідготовки

Рік атестації, категорія, звання

Рік

проходження останньої  атестації

Проблема, над якою працює вчитель

1

Лемак Оксана Іванівна

28

2021

Вища, "Старший учитель","Методтст", "Заслужений учитель України"

2022

Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови

2

Кошеля Оксана Йосипівна

34

2021

Вища

2021

Розвиток зв'язного мовлення на уроках української мови та літератури шляхом самостійної роботи

3

Грига Віра Василівна

12

2022

І категорія

2022

Підвищення грамотності на уроках української мови шляхом індивідуалізації навчання

4

Попович Жанна Василівна

7

2021

І категорія

2022

Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури

5

Ковач Ганна Йосипівна

3

2022

ІІ категорія

2023

Застосування інтерактивних методів навчання на уроках української мови та літератури

6

Больбан Тетяна Михайлівна

31

2022

Вища, "Старший учитель"

2022

Пошуково-дослідницька робота учнів на уроках зарубіжної літератури

7

Русин Оксана Михайлівна

33

2022

Вища, "Старший учитель", "Методист"

2022

Використання опорних схем та конспектів, таблиць як метод успішної підготовки учнів до НМТ/ЗНО

8

Лєпа Любов Петрівна

46

2021

Вища

2018

Самостійна робота з підручником та історичними джерелами на уроках історії

9

Макара Каміла Василівна

27

2022

Вища, "Старший учитель"

2022

Урізноманітнення форм і методів роботи для розвитку творчого потенціалу школярів

10

Кранцфельд Аліна Валеріївна

6

2022

ІІ категорія

2022

Інноваційні методи навчання на уроках  історії

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень