МО вчителів природничо-математичного циклу
Керівник МО - Іляшевич Олена Михайлівна, учитель хімії, спеціаліст ІІ категорії
Проблема (тема) методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу:
Розвиток математичної та інформаційної компетентностей учнів через використання інформаційно-комунікативних технологій та оновлення змісту освіти в контексті положень Нової української школи.
Мета роботи методичного об’єднання вчителів кафедри природничо-математичного циклу:
- допомога членам МО в питаннях методичного забезпечення реалізації продуктивного навчання;
- продовжити роботу з новими підручниками за оновленими навчальними програмами (модельними навчальними програмами) і підбір відповідних методів та прийомів навчання;
- підготовка учнів до ДПА та ЗНОНМТ;
- створення умов для забезпечення експериментальної діяльності;
- сприяння встановленню рівного доступу до повноцінного навчання різним категоріям учнів у відповідності до їх індивідуальних здібностей та потреб;
- розвиток соціальної компетентності школярів на уроках у сучасній українській школі;
- удосконалення системи позакласної роботи різноманітними творчими завданнями;
- постійна допомога молодим педагогам;
- формування конкурентоспроможного учня в умовах модернізації навчально-виховного процесу та створення умов для безпосереднього підвищення професійної компетентності педагогічних працівників;
- працювати над формуванням особистості, здатної орієнтуватися у складному життєвому просторі шляхом повної інтеграції навчальних дисциплін.
№ п/п |
ПІБ вчителя |
Педа-гогічний стаж |
Рік останньої курсової перепід-готовки |
Категорія, звання |
Рік останньої атестації |
Предмет |
1 |
Сивній Омелян Омелянович |
41 |
2021 |
Спеціаліст вищої категорії, "старший вчитель" |
2018 |
фізика |
2 |
Сивній Оксана Станіславівна |
38 |
2021 |
Спеціаліст вищої категорії, "вчитель -методист" |
2024 |
Математика |
3 |
Максимчук Ольга Ігнацівна |
35 |
2021 |
Спеціаліст вищої категорії, "старший вчитель" |
2024 |
Математика |
4 |
Данайканич Вікторія Вікторівна |
29 |
2022 |
Спеціаліст вищої категорії |
2024 |
біологія, основи здоров’я |
5 |
Талабішка Олеся Олександрівна |
18 |
2022 |
Спеціаліст вищої категорії |
2021 |
Математика |
6 |
Іляшевич Олена Михайлівна |
4 |
2022 |
Спеціаліст ІІ категорії |
2023 |
хімія |
7 |
Сочко Уляна Михайлівна |
19 |
2022 |
Спеціаліст вищої категорії |
2018 |
фізична культура |
8 |
Вольф Євген Вікторович |
11 |
2021 |
Спеціаліст |
2020 |
фізична культура |
9 |
Цімболинець Руслана Федорівна |
10 |
2021 |
Спеціаліст вищої категорії |
2024 |
інформатика |
10 |
Рущак Наталія Володимирівна |
7 |
2022 |
Спеціаліст ІІ категорії |
2022 |
інформатика, географія |
11 |
Тетеря Надія Анатоліївна |
7 |
2021 |
Спеціаліст ІІ категорії |
2024 |
біологія,основи здоров’я |
12 |
Алмаші Владислав Вікторович |
|
|
|
|
географія |
Проблемні питання, над вирішенням яких поглиблено працюють вчителі методичного об’єднання кафедри природничо-математичного циклу:
Сивній Омелян Омелянович
Енергозбереження . Альтернативні джерела енергії.
Сивній Оксана Станіславівна
Алгоритмізація процесу навчання математики,як один із шляхів підвищення якості знань учнів.
Максимчук Ольга Ігнацівна
Використання диференційованого підходу до учнів на уроках математики.
Талабішка Олеся Олександрівна
Диференціація та індивідуалізація завдань на уроках математики.
Данайканич Вікторія Вікторівна
Використання технічних засобів навчання з метою покращення рівня знань учнів з біології.
Тетеря Надія Анатоліївна
Розвиток активної життєвої позиції учнів шляхом їх залучення до участі у виховних та позакласних заходах.
Іляшевич Олена Михайлівна
Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках хімії за допомогою засобів інтерактивних технологій .
Береш Наталія Володимирівна
Використання ІКТ на уроках географії
Сочко Уляна Михайлівна
Значення фізичного виховання в розвитку учнів шкільного віку.
Вольф Євген Вікторович
Основи формування інтересу школярів до уроків фізичної культури .
Цімболинець Руслана Федорівна
Удосконалення форм і методів проведення уроків інформатики та створення середовища для самореалізації та всебічного розвитку особистості учнів.